Aerul curat este o prioritate pentru noi, de aceea ne place sa stim ca toate aparatele cumparate de pe alecoair.ro sunt in stare buna de functionare.
Ai achizitionat un dezumidificator, umidificator, purificator sau orice alt echipament ori aparat de masura din magazinul nostru online si nu mai porneste sau nu mai functioneaza corect? Contacteaza-ne.
Alt Aleco Group este service autorizat pentru marcile comercializate - AlecoAir, Trotec, Clean Air, Duux, Meaco, Fral, Vornado, Clean Air, Ensa, Supra, Gunali, Marpac, Bimar. Pentru orice defectiune sau problema a unui produs ce poarta una din aceste marci, oferim servicii de verificare, constatare si reparatie in garantie sau post-garantie.
Echipa noastra de tehnicieni este specializata in reparatii de aparate de aer conditionat portabile, umidificatoare, dezumidificatoare, purificatoare de aer sau alte tipuri de aparate de climatizare si filtrare a aerului.
Fiecare produs din magazinul nostru online este atent verificat la iesirea din fabrica. Pot aparea, insa, diverse probleme de functionare, fie din cauze minore, ce pot fi remediate imediat, chiar de tine, fie din cauza unor probleme mai serioase ce necesita piese de schimb sau alte tipuri de reparatii, si, evident, interventia unui specialist Aleco Air.
Ce trebuie sa faci cand constati ca aparatul tau nu mai porneste sau nu mai functioneaza la capacitate normala:
Iti recomandam sa consulti mai intai manualul de utilizare. Daca nu il mai gasesti, il poti solicita la serviciul Relatii cu Clientii sau pe email la office@alecoair.ro. O mare parte din probleme sunt de fapt erori de functionare remediabile usor urmarind instructiunile din manual sau recomandarile din capitolul Erori si Defectiuni ale manualului
Contacteaza serviciul nostru de Relatii cu Clientii:
Echipa noastra iti sta la dispozitie pentru produse achizitionate de pe Aleco Air, cu recomandari de utilizare, recomandari de verificare sau inregistrarea situatiilor ce necesita interventia unui specialist.
Adresa service-ului: str. Crinului, nr. 17, Rosu-Chiajna, Jud. Ilfov
Atentie! Daca produsul este in garantie, consulta si pagina de Garantie si Service.
Trimiterea coletului se face, ideal, in ambalajul original pentru a asigura o protectie maxima in timpul transportului.
Compania noastra nu isi asuma riscurile unor defectiuni datorate ambalarii necorespunzatoare in timpul transportului.
In urma evaluarii, echipa noastra tehnica te va informa cu privire la durata reparatiei si eventualele costuri de reparatie, daca produsul nu este in garantie sau nu i se aplica garantia. Fiecare caz in parte este tratat de echipa noastra cat mai rapid si eficient pentru a-ti returna produsul functional cat mai repede.
Atentie! Nu trimite produsul pe adresa service-ului inainte de a contacta Departamentul de Relatii cu Clientii. Sesizarea ta trebuie mai intai inregistrata, iar probabilitatea ca erorile de functionare sa fie remediate in urma recomandarilor telefonice sunt foarte mari.
Ai un aparat de tratare a aerului care nu se numara printre marcile comercializate de noi?
La solicitarea clientilor, Alt Aleco Group (AlecoAir) poate oferi servicii de constatare a defectelor si reparatii pentru orice alte marci de echipamente destinate tratarii aerului, pentru uz casnic sau profesional. Cu prioritate sunt solutionate cererile care se refera la produse care pot fi aduse sau trimise prin curier la sediul nostru din Str. Crinului nr. 17, Chiajna, Ilfov.
Oferte speciale
99.00 RON 149.00 RON
659.00 RON 699.00 RON