Oferte speciale
Acest formular este doar model asadar nu este obligatoriu dar daca doriti sa faceti o cerere de returnare trebuie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Va rugam sa folositi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea in timpul tranzitului.
Produsele achizitionate la distanta:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) , conform Legii 249/2015 ambalajul original nu mai este obligatoriu, totusi recomandam pastrarea si returul produsului in ambalajul original pentru a evita deteriorarea in timpul transportului, care ulterior poate duce la oprirea unei sume egale cu repararea produsului pentru a fi adus in stadiul initial. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Alt Aleco Group SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
SC Alt Aleco Group SRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Alt Aleco Group SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.
Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : office@alecoair.ro, in termen de 30 de zile de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 30 de zile de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Nu se pot returna urmatoarele categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
- Produse aduse pe comenzi speciale.
- Accesoriile (De exemplu, dar fara a se limita la: incarcatoare, baterii, casti, curele,airlock, huse, etc)
- Filtrele sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.
In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Pentru a notificarea SC Alt Aleco Group SRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate completa formularul de returnare produse.